Op verzoek van woningcorporatie Woonstede heeft het Onderzoeksbureau Entrade Market Research heeft een imago- en communicatieonderzoek uitgevoerd. Het onderzoek is uitgevoerd onder 442 huurders van 90 jaar en jonger. De medewerking aan dit onderzoek was zeer goed; 82 % van de benaderde huurders heeft meegedaan aan de telefonische enquête. Ook het resultaat van het onderzoek was zeer positief; de huurders geven het imago van Woonstede een ruime 7! Resultaten en conclusies
In het onderzoek is aandacht besteed aan de klantgerichtheid, betaalbaarheid, vernieuwing, keuzevrijheid en de communicatie van Woonstede. Het imago van Woonstede is in de ogen van de huurders positief als het gaat om klantgerichtheid, vernieuwing, keuzevrijheid, communicatie en de mate waarin Woonstede keuzevrijheid biedt. Ruim 85 % van de huurders vindt dat deze kenmerken op Woonstede van toepassing zijn. Iets minder positief is het beeld over de betaalbaarheid van Woonstede; 79 % van de huurders vindt Woonstede betaalbaar.
- Login om te reageren